ÁSZF

Mobil Védőháló® Szolgáltatás Általános Szerződési Feltételek (ÁSzF)

Hatályos 2024.10.24-től

1.       Szolgáltatás rövid leírása

A Mobil Védőháló® szolgáltatás partnerei számára átalánydíjas javítási és készülékasszisztencia szolgáltatást kínál. Ennek keretében a sérült vagy elérhetetlenné vált elektronikai készüléket javítjuk vagy pótoljuk. A javítás idejére cserekészüléket küldünk és megszervezzük a háztól házig szállítást mind a javítandó, mind a javított, mind a cserekészülék vonatkozásában. A szolgáltatás nem biztosítás, kártérítést nem fizetünk ügyfelünk eszközével kapcsolatban, hanem javítással vagy pótlással tesszük lehetővé a minél folyamatosabb használhatóságot. Az átalánydíj megfizetéséért ügyfél fix kedvező javítási és készülékvásárlási árat kap, illetve házhozszállítási és cserekészülék használati szolgáltatásokat vehet igénybe.

A weboldalon történő megrendeléssel a jelen ÁSZF-nek megfelelő szolgáltatási tartalmú vállalkozási szerződés jön létre az ügyfél és szolgáltató között.

2.       Szolgáltató Adatai

A Mobil Védőháló® szolgáltatást a:

Pericon Electronics Kft.

Székhely: 1125 Budapest Karvaly u. 4.

Cégjegyzékszám: 01 09 193142

Adószám: 24987202-2-43

Email: info@teszt01.mobilvedohalo.hu

Telefonszám: +36-30-9327496

Weblap: www.mobilvedohalo.hu

nyújtja ügyfeleinek.

3.       A Védőháló® szolgáltatási csomagok tartalma

A Mobil Védőháló® két változata érhető el: a Védőháló® és a Védőháló plusz® csomagok formájában.

Az Védőháló® szolgáltatáscsomag tartalma:

Kedvezményes javítási, vásárlási, illetve készülékcsere szolgáltatás:

  • Egyszeri mechanikai/fizikai behatás esetén történő törés, repedés, elázás miatti működésképtelenség vagy meghibásodás. Ideértve különösképpen, de nem kizárólagosan a kézből, ruhazsebből leejtést, táskában, zsebben megnyomódást, zsebből kiesést, vízbe csúszást, folyadék ráömlését.
  • A készülék megrongálása harmadik fél által, ide nem értve a kizárólag a Védőháló plusz® csomagba tartozó, bűncselekményekhez kapcsolódó eseteket. Jelen pont alkalmazásában nem minősül harmadik félnek a Felhasználó, a készülékhasználó (azaz a készüléket állandó jelleggel birtokában és azt rendszeres használatában tartó személy), továbbá ezek közeli hozzátartozói, illetve az ezekkel egy háztartásban élő személyek.
  • Nem tartozik ide a készülék belső meghibásodása.

A Védőháló® plusz szolgáltatáscsomag tartalma

A Védőháló® plusz szolgáltatáscsomag az alap Védőháló® szolgáltatás-csomag által kínált elemeken felül az alábbi esetekben ajánl kedvezményes javítási, pótlási, illetve készülékcsere szolgáltatást:

  • A rendeltetésszerű használat közben előálló, olyan nem várható (azaz a rendeltetésszerű használattal együtt járó kopással, elhasználódással, amortizálódással össze nem függő) belső meghibásodás, mely a további használatra alkalmatlanná teszi a készüléket. Ide nem értve a nem megfelelő, vagy nem megfelelően telepített software termékek használatának, továbbá a készülék gyári rendszereinek, alkatrészeinek vagy adatainak a gyártó utasításával ellentétes megváltoztatásának – különösen, de nem kizárólag a készülék operációs rendszerének nem gyártói forrásból történő módosítását, az IMEI szám és/vagy gyári szám módosítását stb. – eredményeként, vagy azzal bármely módon összefüggésben lévő meghibásodást.
  • Rablás, illetőleg rablás során elkövetett rongálás.
  • Kifosztás, illetőleg kifosztás során elkövetett rongálás.
  • Betöréssel összefüggésben, a bűncselekmény elkövetője által okozott meghibásodás, illetve a készülék eltulajdonítása. E pont alkalmazásában betörés a zárral elzárt, szilárd fallal rendelkező helyről (ingatlan, autó, tárolórekesz, szekrény) a zárt szerkezet fizikai állagsérelmével járó tevékenység. Nem tekinthető szilárd fallal rendelkező, helynek a sátor, szövet tetejű gépjármű, stb.
  • Elemi kár (pl.: tűz, villámcsapás …) által okozott hiba, sérülés vagy megsemmisülés.

4.       Díjak és díjfizetés

A mobilvédőháló szerződés rendszeres díjfizetéssel jön létre, a díjfizetés gyakorisága lehet havi, negyedéves vagy éves. Díjcsomagot a következő gyakoriságtó lehet váltani. Jelen Aszf elfogadásával ügyfél feljogosítja szolgáltatót kártyájának választott gyakoriság szerinti (havi, negyedéves vagy éves) rendszeres megterhelésére, illetve javítási igény esetén a kedvezményes szolgáltatási díj kártyájáról való kiegyenlítésére. Ügyfél vállalja, hogy számláján megfelelő fedezetet tart és bankkártya csere esetén új bankkártyájával ismét végrehajtja a regisztrációs fizetést.

A szolgáltatáshoz két esetben tartozik fizetés: rendszeres díj és kedvezményes szolgáltatási díj. A rendszeresen fizetett csomagdíj kizárólag kártyán fizethető a Barion szolgáltatásán keresztül. A csomagdíj az utoljára beállított csomagnak megfelelő. Új szolgáltatás megrendelésekor vagy a megrendelt csomag megváltoztatásakor email-en is megerősítjük a vásárlát. Csomag változtatása esetén, vagy egyedileg meghirdetett akciós periódus letelte után a csomag ára változhat a meghirdetett szabályoknak, vagy az ügyfélválasztásnak megfelelő módon.

Szolgáltatás esetén fix kedvezményes javítási díj kerül kiszámlázásra, ez a szolgáltatás megvásárlásakor kerül meghatározásra a későbbiekben a szolgáltató ezt nem módosíthatja, emelheti, kivéve amennyiben a vásárlás óta eltelt időszak kumulált inflációja meghaladja az 50%-ot, ebben az esetben szolgáltató jogosult maximálisan az inflációnak megfelelő emelésre.

Szolgáltató kifejezetten felhívja ügyfelei figyelmét, hogy akciós periódus után a terhelt összeg emelkedhet.

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a szolgáltatóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A bankivonaton a pénzforgalmi szolgáltató adatai is megjelenhetnek a terhelési tételben.

Tovább tájékozódhatsz a magyar fogyasztóvédelmi hatóság elektronikus kereskedelemre vonatkozó iránymutatásából. (https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/elektronikus_kereskedelem_tartalom_2)

A szolgáltatás a fizetés időpontjától aktív, de amennyiben a telefon fotóit ügyfél csak ezután tölti fel a honlapra a kedvezményes fix javítási díj alkalmazása csak a fotók feltöltése után lehetséges, addig csak teljesárú szolgáltatást nyújtunk.

5.       A szerződés létrejötte

A szerződés a mobilvedohalo.hu honlapon történő szerződéskötéssel határozatlan időre jön létre. A szerződés létrejöttének feltétele a sikeres fizetés legalább a 10Ft-os regisztrációs fizetéssel (akció esetén) vagy az első gyakoriság szerinti díj (nem akciós értékesítés) esetén.

A szerződés létrejöttéhez szükséges a készülék és az ügyfél adatainak megadása, ammenyiben ezek kezeléséhez ügyfél nem járul hozzá, nem tudunk szolgáltatni, így az adatok megadásával ügyfél egyben hozzájárul adatainak szolgáltatási célhoz kötött kezeléséhez.

A fotók feltöltése nem feltétele s szerződés létrejöttének, de szolgáltató a feltöltésig csak teljes árú szolgáltatást nyújt.

6.       A szerződés módosítása

A szerződést a felek alapvetően közös megegyezéssel módosíthatják, ide érthető a csomagváltás, a csomag kiterjesztése a szolgáltató által adott másik készülékre és a feltételek módosítására.

Jelen általános szerződési feltételeket szolgáltató egyoldalúan módosíthatja. A módosítás esetén ügyfélnek 30 napon keresztül elállási joga van. Az elállásig terjedő időben a réi ASZF érvényes az elálló ügyfélre. A díjakat azt elállási időarányosan számolja el a szolgáltató 30 napos határidővel.

7.       A szerződés megszűnése

7.1         Elállás a szerződés megkötését követően

A szerződés megkötését követően az ügyfél 15 napon belül elállhat. Az elállást a regisztrált e-mail címről küldött üzenettel lehet megtenni. Az elállás után 15 napon belül visszatérítjük az ügyfél által fizetett díjat, amennyiben az 100 Ft feletti összeg. A szár forintot meg nem haladó díjat nem térítjük vissza. Elállás esetén az ügyfél szolgáltatásra nem jogosult.

7.2         Rendes felmondás

Mindkét fél a következő díjfizetés esedékessége előtt legfeljebb 30 nappal felmondhatja a szerződést. A már megfizetett díjak nem járnak vissza és a díjfizetéssel fedezett időszak végéig a szolgáltatási kötelezettsége szolgáltatónak fennáll. A díjjal nem rendezett időszakra szolgáltató nem köteles szolgáltatást nyújtani.

7.3         Rendkívüli felmondás

Amennyiben szolgáltató az ügyfél számára a szolgáltatást 60 napon belül nem teljesíti és felek nem állapodnak meg ettől eltérő teljesítési határidőben ügyfél jogosult a szerződést rendkívüli felmondással megszüntetni. A felek a díjakkal a felmondási időpontig időarányosan elszámolnak és szolgáltató megfizeti az el nem végzett javítás költségét is. Rendkívüli felmondásnál legfeljebb 100 000 Ft követlehető az el nem végzett javítás miatt.

Amennyiben szolgáltató visszaélésre utaló körülményt tár fel a szerződést jogosult azonnali hatállyal felmondani, a díjakkal az felmondás napjáig elszámolni és amennyiben a visszaélés kárt okozott, az okozott kárt ügyféltől követelni, vagy annak megfelelő összeget az elszámolásba beállítani.

8.       Javítási, szolgáltatási igények

8.1         Általános szolgáltatási szabályok

A Védőháló® 365 naponként legfeljebb 2 alkalommal vehető igénybe kedvezményes készülékvásárlási lehetőség, illetőleg csere készülék használati lehetőség formájában, azt ezt meghaladó igénybevétel csak teljes áron lehetséges. Az Ügyfélnek az átalánydíjon felül a javításért kedvezményes fix javítási díjat a készülékvásárlásért kedvezményes vételárat kell fizetni, a két összeg megegyezik.

Teljes árú szolgáltatás esetén a futárszolgálati ki és visszaszállítás, valamint a cserekészülék használati és a készülék bevizsgálás díja együttesen 35.000, – Ft (azaz harmincötezer forint) + Áfa. Ezen összeg csak abban az esetben kerül kiszámlázásra, ha a teljesárú javítást az ár megismerése után ügyfél nem rendeli meg. A teljesárú szolgáltatás főbb eseteit a 8.2.2 pont tartalmazza részletesen:

Amennyiben a javítás nem lehetséges szolgáltató az ügyfél készülékének megfelelő vagy annál jobb állapotú használt, vagy új készülékkel teljesíti szolgáltatási kötelezettségét. Az ügyfél készülékének állapotaként a meghibásodás előtti állapotot, kort kell tekinteni.

A Szerződés fennállása alatt az ügyfél és a tényleges készülékhasználó köteles gondosan eljárni a készülék védelme érdekében, azt kizárólag rendeltetés szerűén, a készülék felhasználási útmutatójában foglaltaknak megfelelően használni. Felhasználó köteles a készüléket a rendeltetés-szerű működésnek megfelelő állapotban tartani. Igénybe Vevő tudomásul veszi, hogy a rendeltetésellenes felhasználás eredményeként kialakult meghibásodás, sérülés javítására, a készülék cseréjére, pótlására a Mobil Védőháló® által felajánlott kedvezményes keretek között nincs lehetőség, ilyen esetben a jelen ÁSZF rendelkezései szerint kizárólag teljes árú szolgáltatás rendelhető meg.

A Mobil Védőháló®ban foglalt szolgáltatások (javítás, csere, készülékvásárlás stb.) kizárólag a gyári alapállapotú, alapkészülékre vonatkozik, az nem terjed ki a gyári vagy utólagos kiegészítőkre. Szolgáltató a javítás során nem vállal felelősséget az adatok és software-ek megőrzéséért. Az adatok elvesztéséből jelentkező közvetlen, vagy közvetett károkat az Ügyfél viseli.

A Mobil Védőháló® a készülékre vonatkozó gyártói/forgalmazói jótállás fennállása alatt kizárólag az ÁSZF által szabályozott körbe eső, de a jótállás keretébe nem tartozó esetekre terjed ki, míg a jótállás lejártát követően, legfeljebb az onnantól számított 365 napig a jelen ÁSZF szerint az adott Védőháló® Plusz szolgáltatáscsomagba tartozó esetekben vehető igénybe. A jótállási idő lejártát – jótállás hiányában a készülék megvásárlásának időpontját – követő 365 nap elteltét követően a Védőháló® igénybevételére belső eredetű meghibásodáskor nincs lehetőség.

Amennyiben a Mobil Védőháló® fennállása alatt Szolgáltató kicseréli készüléket másik készülékre a szolgáltatás jogfolytonosan fennmarad, míg a régi cserélt készülék tulajdonjoga szolgáltatóra száll át. Fizikailag fel nem lelhető és a szolgáltatás keretében lecserélt készülék tulajdonjoga is a szolgáltatót illeti meg. Amennyiben a készülék később az Ügyfél birtokába kerül köteles azt haladéktalanul Szolgáltatónak megküldeni.

8.2         A javítási szolgáltatás menete

8.2.1        Bejelentés

A Mobil Védőháló® által felajánlott szolgáltatás igénybevételére a mobilvedohalo.hu weboldalon bejelentkezés után van lehetőség.

A szolgáltatás igénybevételére vonatkozó igényt legkésőbb a hiba felismerését követő 7. napot követő első munkanap végéig (azaz délután 16 óráig) meg kell tenni. Ennél későbbi bejelentés esetén csak teljes árú javításra van lehetőség.

A bejelentésben a készülékkel kapcsolatos hibáról, a hiba előállásának körülményeiről kell nyilatkozni, és elsődlegesen az alábbi adatok és információk megadása szükséges:

Az Ügyfél:

neve, lakcíme/székhelye, természetes személy esetén születési ideje és helye, jogi személynél adószáma, kapcsolattartó neve, kapcsolattartó e-mail címe, kapcsolattartási telefonszám.

A meghibásodás:

időpontja, helye, meghibásodás típusa (műszaki hiba, váratlan külső tényező (pl.: leesés), szándékos rongálás, elvesztés, meghibásodás rövid leírása (mitől sérült, milyen látható nyomok vannak, miben korlátozza a használhatóságot stb.), meghibásodás okozójának neve, meghibásodás okozójának életkora, meghibásodás okozójának kapcsolata a készülék használójával (rokon, ismerős, egy háztartásban élő, ismeretlen, stb.).

A készülék:

gyártója, típusa, IMEI száma (ha több is van az IMEI1) (*#06#), a készülék gyári száma (SN).

Egyéb:

Rablás, kifosztás, betörés, illetve rongálás esetén a rendőrségi feljelentés megküldése is feltétele a kedvezményes javítási árak alkalmazásának. A feljelentésben szerepelnie kell a készülék IMEI számának.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy a szolgáltatási igény elbírálása során a szolgáltató minden esetben az először előadott meghibásodási okot és körülményt veszi figyelembe, a nyilatkozat későbbi módosítása a javítás elbírálására nincs hatással.

8.2.2        Szolgáltatási igény elbírálása

Az igénybejelentésben megadott adatok és körülmények alapján Szolgáltató elbírálja, hogy az adott esetben fennállnak-e a kedvezményes szolgáltatás igénybevételének feltételei.

Amennyiben az Igénybe Vevő jogosultsága a bejelentés adataiból nem állapítható meg egyértelműen, úgy további információk bekérésére kerül sor.

Igénybe Vevő nem jogosult a kedvezményes szolgáltatás igénybevételére, amennyiben:

  • a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatok megadására vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget;
  • a szolgáltatási igény során hamis vagy szándékosan helytelen adat kerül megadásra;
  • a megadott adatokból megállapítható, hogy a meghibásodás, sérülés – annak jellege, vagy körülményei alapján – nem tartozik a Védőháló® szolgáltatás, vagy az adott készülékre leszerződött szolgáltatáscsomag körébe;
  • a meghibásodást az Igénybe Vevő, a készülékhasználó, továbbá ezek közeli hozzátartozói, illetve az ezekkel egy háztartásban élő személy szándékosan vagy súlyosan gondatlan magatartása okozta. Súlyosan gondatlan magatartás különösen: alkoholtól vagy kábítószertől bódult állapot, készülék szándékos vízbe tétele (vízálló készülék esetén is), ha a magatartás kapcsán előre látható volt a meghibásodás bekövetkezése, ha a hiba észlelése után a további sérülést Felhasználó nem kerüli el.
  • a készülék tényleges felhasználója 16 éven aluli;
  • a készülék gyártói visszahívási programjában való részvétel elmaradt;
  • a készülék a készülékhasználó vagy az Igénybe vevő, továbbá ezek közeli hozzátartozója, illetve az ezekkel egy háztartásban élő személy által elkövetett bűncselekmény során sérül meg, romlik el, semmisül meg, tűnik el.
  • a szolgáltatási igény előterjesztésére határidőn túl kerül sor;
  • a készüléknek jótállás körébe tartozó típusú hibája van, és a szolgáltatási igény bejelentése nem a jótállási idő lejártát követő 365 napra esik.
  • nem megengedett software vagy vírus telepítése által okozott hibák esetében;
  • ha a készülék elvész. Ideértve minden olyan esetet, ahol a birtokvesztés nem jár együtt külső dolog elleni erőszakkal vagy személyes kényszerítéssel. Különösen ide tartozik a csomagból, táskából, zsebből való erőszakmentes eltulajdonítás. Az őrizetlenül hagyás, ideértve minden nem zárt helyet, kertet, udvar, közterületet, nyilvános helyet. Őrizetlenül hagyott helyről való elvesztésnek számít, ha zárt helyről külsérelmi nyomok nélkül (álkulccsal, kifigyelt kóddal stb.) történik az eltulajdonítás. A Prémium csomagban említett kifosztás esetén az őrizetlenség nem vizsgálható. Elvesztésnek minősül a nem igazolható körülmények közötti eltűnés is.
  • amennyiben a készülék korábbi, kedvezményes javításra el nem fogadott meghibásodását Igénybe Vevő vagy a tényleges felhasználó sem a teljes árú szolgáltatással, sem márkaszervizben nem javíttatta meg. Illetve a javítás tényét nem tudja igazolni.
  • amennyiben Igénybe Vevő ugyanazon készülék vonatkozásában már 2 kedvezményes szolgáltatást vett igénybe az igénybejelentést megelőző 365 napon belül.
  • ha a szervizelés során kiderül, hogy a meghibásodás nem származhatott a bejelentett módon, vagy időben.
  • A meghibásodáskor a szerződésen lejárt díjkövetelés áll fenn (fizetés elmaradása)
  • a sérülésmentességet igazoló fotók feltöltése előtti meghibásodás esetén
  • a jelen ÁSZF-ben meghatározott egyéb esetben.

Amennyiben Igénybe Vevő bármely okból nem jogosult a kedvezményes szolgáltatásra, abban az esetben Szolgáltató teljes árú szolgáltatást ajánl fel. A szolgáltatás teljes árú igénybevétele során Igénybe Vevő köteles többek között a cserekészülék használati díjának, a szállítási és adminisztrációs költségeknek és a javítási és pótlási költségeknek a megfizetésére.

8.2.3        Javítási szolgáltatás menete

Amennyiben Igénybe Vevő jogosult a kedvezményes szolgáltatás igénybevételére, Szolgáltató futárt küld a hibás, illetve sérült készülékért. A javításra átadott készülék semmilyen kóddal nem lehet védve, minden védelmet fel kell oldani az átadás előtt.

Ügyfél erre irányuló – a szolgáltatás igénylésekor bejelentett – igénye esetén részére cserekészülék kerül kiküldésre. A cserekészülék hibájából, sérüléséből, elvesztéséből eredő kárt Ügyfél köteles megtéríteni a Szolgáltatónak.

Amennyiben az igénybejelentés kapcsán – a meghibásodás oka vagy körülményei miatt – iratok (pl. feljelentés) átadására is szükség van, Igénybe Vevő köteles azokat is a sérült, hibás készülékkel együtt átadni.

Igénybe Vevő tudomásul veszi, hogy a készülék futárnak történő átadása a bevizsgálásra és a csere-készülék szolgáltatásra akkor is megrendelést jelent, ha végül csak teljes árú javításra lesz lehetőség.

A készülék beérkezését követően Szolgáltató a készüléket megvizsgálja és eldönti, hogy a készülék hibája javítás vagy csere útján orvosolható-e. Amennyiben a készülék javítása lehetséges, javítja vagy javíttatja a készüléket, amelyet kijavítást követően futárral küld vissza Igénybe Vevő részére.

A javítás határideje a beérkezéstől számított 30 nap, mely alkatrész hiány esetén egy alkalommal 30 nappal meghosszabbítható. Ügyfél a határidő teljesítés nélküli eltele esetén nap 1000 FT kötbérre jogosult, tényleges kárának igazolása nélkül. Járvány helyzetben, vagy egyéb vis major esetén, szolgáltató késedelme nem jelent neki felróható szerződésszegést.

Ügyfél tudomásul veszi, hogy a részére a javítás idejére rendelkezésre bocsátott cserekészülék Szolgáltató tulajdona, mely a javított készülék átvételével egyidejűleg visszajuttatandó. Ehhez bérmentesített megcímzett címkét küldünk, de a készülék becsomagolása ügyfél feladata.

Ügyfél tudomásul veszi, elfogadja, és a megrendeléssel hozzájárul, hogy javítás esetén a javításkor eltávolított alkatrészek, csere esetén a lecserélt készülék a Pericon Electronics Kft. tulajdonába kerülnek, aki az alkatrészeket, illetve a készüléket további javításokhoz felhasználhatja, vagy egyéb módon hasznosíthatja.

A javítás vagy csere során Szolgáltató kizárólag a készülék gyári állapotú, működő verzióját, illetve a gyári alapkészüléket kezeli, és bocsátja Ügyfél rendelkezésére. A javítás nem terjed ki a tartozékok, a kivehető akkumulátor, a képernyővédő fólia javítására, pótlására. A javítás során a készülékről – szükség esetén – minden nem gyári kiegészítő eltávolításra kerül (pl.: képernyővédő fólia).

Ha a készülék javítása Szolgáltaó szerint műszakilag nem lehetséges vagy gazdaságtalan, vagy a készülék nem áll rendelkezésre, PARTNER elsősorban azonos típusú, rendeltetés szerűen használható, felújított, vagy új készüléket bocsát az Igénybe Vevő rendelkezésére. A kedvezményes vételárért cserébe átadott eszköz Ügyfél tulajdonába kerül, míg eredeti saját készüléke a Pericon Electronics Kft. tulajdonát képezi az adásvétel időpontjától. Ha erre nincs lehetőség, abban az esetben hasonló műszaki paraméterű készüléket ad Igénybe Vevő tulajdonába. Ha nincs, illetőleg nem érhető el hasonló műszaki paraméterű készülék, abban az esetben a sérült, hibás, hiányzó készülékkel – legalább megközelítőleg – azonos korú használt készülék ismert piaci árának megfelelő pénzbeli kompenzáció kerül Ügyfél részére kifizetésre a sikertelen javítási szolgáltatásra tekintettel vagy egy jobb új készülék árába beszámítjuk ezt az összeget ügyfél erre vonatkozó nyilatkozata szerint.

A kijavított vagy kicserélt készülék átadásáról, annak várható időpontjáról és módjáról Szolgáltaó vagy az általa megbízott futárszolgálat értesíti az ügyfelet.

Amennyiben a javított, cserélt készüléket az Ügyfél az egyeztetett módon nem veszi át, azt további jelentkezésig bértárolásba kerül. Igénybe Vevő tudomásul veszi, hogy a készüléket ezt követően csak abban az esetben veheti át, ha az átvételt megelőzően, legkésőbb az átvételkor a bértárolás költségét PARTNER részére megfizeti. A bértárolás díja napi nettó 1.000, – Ft (azaz ezer forint), amely az átadás megkísérlését követő naptól kezdődően a költség kiegyenlítéséig illeti meg Szolgáltatót.

Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:246.§ értelmében a Szolgáltatót a kedvezményes szolgáltatási díj, a kedvezményes vételár, a cserekészülék használati díj és a bértárolási díj fedezetére zálogjog illeti meg Igénybe Vevő azon vagyontárgyain – így elsődlegesen a készüléken és annak tartozékain -, amelyek a szolgáltatás kapcsán Szolgáltatóhoz kerültek. Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató 60 napos át nem vett időszak után jogosult a készüléket követelésének kiegyenlítése céljából értékesíteni.

9.       Panaszkezelés, jogviták

Az esetleges panaszokat a felek elsősorban egymással történő megegyezéssel kezelik. Szolgáltató a panaszlevelekre legkésőbb 30 napon belül válaszol.

Ammenyiben a szolgáltatóval a panasz rendezése sikertelen az ügyfél az alábbi fórumokhoz fordulhat:

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
cím: 1052 Budapest, Városház utca 7.
postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
telefonszám: +36 (1) 328-0185

Budapesti Békéltető Testület
cím: 1016 Budapest, Krisztina körút 99. III. emelet 310.,
levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.,
e-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu,
telefon: +36 (1) 488-2131.

Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információk a www.birosagok.hu honlapon található, ugyanitt az illetékes bíróság adatai is elérhetőek.

10. Adatvédelem, adatkezelési felhatalmazások

Ügyfél megadott adatait a Pericon Electronics Kft. jogosult a javítási szolgáltatáshoz és az Igénybe Vevővel való kapcsolattartáshoz szükséges adatokat kezelni jelen szerződés teljesítése érdekében, így a felhasználó nevét, címét, anyja nevét, születési helyét, idejét, készülékének gyártó-ját, típusát, cikkszámát, IMEI számát, a Védőháló® csomag megkötését, díját, kedvezményes javítás díját, a készülék vételárát, a választott csomag nevét, előző teljesített és nem teljesített szolgáltatások során bejelentett adatokat. A cserekészülék és a javított készülék eljuttatásával kapcsolatos időpont és cím adatokat. A fentiek mellett jogosult az ASZF változásáról tájékoztató levelet küldeni, illetve az esetleges akciókról ügyfelet tájékoztatni.

Tekintettel arra, hogy a fenti adatok számviteli nyilvántartások alátámasztó analitikáinak részei, ezért 8 évig vagy amennyiben elévülést kitoló tényező áll fenn, úgy az elévülési idő végéig őrzendők meg.

Adatkezelők a fenti adatokat kizárólag a Védőháló® szolgáltatáscsomag teljesítése érdekében kezelhetik, harmadik fél számára nem adhatók át.

Az adatokhoz, csak a közreműködő munkavállalók és szolgáltató alvállalkozói férhetnek hozzá. Szolgáltató köteles megbízottait az általa vállalt adatvédelemre kötelezni, értük úgy felel mintha az adatot maga kezelné.

A weboldalon regisztrált fiók esetén kérhető a személyes adatok export fájlban történő megküldése, amely bármilyen adatot tartalmaz, amit korábban a felhasználó rendelkezésünkre bocsátott. Kérhető továbbá, hogy bármilyen korábban megadott személyes adatot töröljük. Ez nem vonatkozik azokra az adatokra, amelyeket adminisztrációs, jogi vagy biztonsági okokból kötelező megőriznünk, ezek a határidő letelte után kerülnek törlésre.

11. Nem szerződött ügyfelek adatai

Amennyiben a honlap üzenetküldés funkcióját nem ügyfél használja, az üzenet elküldésével hozzájárul a kapcsolati adatainak és a megírt üzenetben esetlegesen szereplő egyéb személyes adatainak kezelésére, illetve az IP címének és a böngészőazonosítónak a tárolására. Üzenetének törlését kérheti Szolgáltatótól.

Amennyiben később ügyféllé válik az üzenetküldő és levele a szerződés fontos körülményeit tartalmazza, levelének törlését csak elévülési időt követően kérheti.

Szolgáltató az őt megkereső nem szerződött ügyfelek adatait sem használhatja fel az alapszolgáltatástól eltérő célra, de az alapszolgáltatással kapcsolatos tájékoztatás megadására a törlési kérésig felhasználhatja.